تدریس بیشتر و کمتر (ریاضی)
طرح بسیار زیبای این همکار باعث شد که دانش آموزان به بهترین شکل علامت بیشتر و کمتر را درک کنند.
همه چیز از ورود تعدادی تمساح (که در زنگ هنر رنگ آمیزی شده بود) به کلاس ، شروع شد...
حمله ی تمساح به دریاچه ای که روی تخته از قبل (زنگ تفریح) کشیده شده بود و می خواست بیشترین ها را بخورد. تمساح برای خوردن ماهی ها از بچه ها نظر خواهی کرد. کدام را بخورم؟
بچه ها هم نظر دادند .
بعضی ها گفتند اینوری ها و بعضی دیگر گفتند آنوری ها و ....
بالاخره تمساح تصمیم خود را گرفت. تمساح به سمت ماهی های بیشتر رفت و کمتر ها را پشت سر گذاشت. دهان تمساح به سمت ماهی های بیشتر باز شد...........
به همین سادگی ....
این هم تصاویر مربوط به قصه ی ما!

این هم تمساح های بچه های من :

بعد هم تعدای تمرین پای تخته حل کردیم (به روش تمساحی)...

زوایای کلاسم را در اینجا ببینید...
(این قسمت بزودی غنی تر خواهد شد)
تشکر نوشت: از مدیریت ومعاونت آموزشگاه استثنایی بهار انقلاب بخاطر اهمیت دادن به مشکلات و کمبودهای آموزگاران صمیمانه سپاسگزارم.
وبلاگ حاضر، در تاریخ ۱۳۸۸/۷/۱ در اولین روز کاری در مدرسه بهار انقلاب ایجاد شد. آن روزها معلمی بیتجربه اما مشتاق بودم.