چند روز پیش از همکار خوب و با ذوقم خوزمرگان 1 کمک خواستم تا مرا در آموزش علامت کمتر و بیشتر یاری دهد.

طرح بسیار زیبای این همکار باعث شد که دانش آموزان به بهترین شکل علامت بیشتر و کمتر را درک کنند.

همه چیز از ورود تعدادی تمساح (که در زنگ هنر رنگ آمیزی شده بود) به کلاس ، شروع شد...

حمله ی تمساح به دریاچه ای که روی تخته از قبل (زنگ تفریح) کشیده شده بود و می خواست بیشترین ها را بخورد. تمساح برای خوردن ماهی ها از بچه ها نظر خواهی کرد. کدام را بخورم؟

بچه ها هم نظر دادند .

بعضی ها گفتند اینوری ها و بعضی دیگر گفتند آنوری ها و ....

بالاخره تمساح تصمیم خود را گرفت. تمساح به سمت ماهی های بیشتر رفت و کمتر ها را پشت سر گذاشت. دهان تمساح به سمت ماهی های بیشتر باز شد...........

به همین سادگی ....

این هم تصاویر مربوط به قصه ی ما!



این هم تمساح های بچه های من :



بعد هم تعدای تمرین پای تخته حل کردیم (به روش تمساحی)...



زوایای کلاسم را در اینجا ببینید...

(این قسمت بزودی غنی تر خواهد شد)

تشکر نوشت: از مدیریت ومعاونت آموزشگاه استثنایی بهار انقلاب بخاطر اهمیت دادن به مشکلات و کمبودهای آموزگاران صمیمانه سپاسگزارم.