سلام

چون هنوز لوحه ها و نگاره ها به دست من نرسیده بود و نسبت به بچه ها هنوز شناختی نداشتم امروز تصمیم گرفتم که امروز کارهایی برای دستگرمی بهشون بدم و هر یک از دانش آموزانم رو بیشتر بشناسم. اینکه کدام یک از دانش آموزان راست دست و کدام ها چپ دستند و اینکه مداد را چگونه دست می گیرند ،و اینکه هر یک چقدر  در خطوط و رنگ آمیزی مهارت دارد و ...

از مربی سال قبل بچه ها در مورد وضعیت دانش آموزانم پرسیدم. تنها موردی که از نظر ایشون ممکن بود برای من مشکل ساز باشه مریم بود که ظاهرا سال قبل هرگز حاضر به انجام تکالیف نوشتنی وکشیدنی نبوده و هر وقت به اوم داد می دادند گریه میکرد.

به همین منظور یک نقاشی را (به صورت خط چین) در خانه تهیه کردم و برای تکمیل آن ، امروز به هریک از بچه ها دادم تا آن را تکمیل و سپس رنگ آمیزی کنند.

خوشبختانه مریم خیلی آرام مداد رنگی هایش را در آورد و با علاقه شروع به وصل کردن خط چین ها کرد و بعد رنگ آمیزی که البته وسط کار خسته شد و بعد هم زنگ خورد و کارش ناتمام ماند اما خوشبختانه نه گریه کرد و نه دفتر و مدادهایش را پس زد.

این هم نمونه ی اصلی کار:


بزرگنمایی تصویر


نقاشی بچه ها را در ادامه ی مطلب ببینید...


نمونه ی کار حسن:


بزرگنمایی تصویر

نمونه ی کار حسین:


بزرگنمایی تصویر

نمونه ی کار رضا :


بزرگنمایی تصویر

نمونه ی کار عباس:


بزرگنمایی تصویر

نمونه ی کار مریم :


بزرگنمایی تصویر

نمونه ی کار هیفاء :


بزرگنمایی تصویر